27 Şubat 2011 Pazar

Merhaba !!!!

Herkese Merhabalar,

Uzun zamandır mutfak üzerine bir blog yazmayı düşünüyordum. Koşuşturmaktan zaman bulamadığımdan dolayı bir türlü yazamamıştım. Kısmet bugünmüş. Şimdi size biraz kendimden bahsedeyim. Adım Güleser, İstanbul'da yaşıyorum. Evliyim ve üniversitede okuyan iki kızım var. Gezmeyi, görmeyi, yeni tatlar keşfetmeyi çok seviyorum. Mutfakta yemek yapmak, tatlılar yapmak yeni birşeyler üretmek en büyük tutkum. Bir ev hanımı olarak ev işlerini bitirdikten sonra mutfağa geçip çocuklarıma, eşime, sevdiklerime birşeyler yapmayı çok seviyorum. Hep hayalim olan yemek sektöründe calışamamış olsam da evde yemek yapmak, sevdiklerimin benim yaptıklarımı yerken yüzündeki mutluluk ifadelerini görmek de bana büyük bir mutluluk veriyor. İyi bir şef olarak bir yerde calışamamış olmam malesef hep içimde kaldı. Bu blog sayesinde mutfakta yaptıklarımı sizinle paylaşabilme fikrini çok sevdim bu şekilde gerçekleştiremediğim şef olma hayalimi biraz olsun yaşayabileceğim. Umarım yazacaklarımı beğenirsiniz =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder